Tradicionālo Latvijas balzama alkoholisko dzērienu ražošanā nepieciešamas specifiskas zināšanas. Tas bija viens no iemesliem, lai ilggadējā galvenā tehnoloģe Aija Zablocka pirms došanās pensijā ikdienā kopīgi pildītu amata pienākumus ar savu pēcteci Dinu Aļeņinu.
Leģendārais degvīna zīmols Moskovskaya piedzīvo radikālas pārmaiņas
Līdz ar atjaunotu iepakojuma dizainu un vairākiem jauniem produktiem senākais Latvijā darinātais degvīna zīmols Moskovskaya Vodka atklāj jaunu globālu kampaņu.
Paziņoti “Latvijas balzams” pirmā pusgada darbības rezultāti
“Latvijas balzams” neauditētais neto apgrozījums šā gada pirmajā pusē sasniedza 33,9 miljonus eiro, kas ir par 4,8% vairāk nekā 2018. gada pirmajā pusgadā.
Rīgas Melnais Balzams Espresso – atbilde globālajam kafijas trendam
Viens no Latvijas leģendārākajiem zīmoliem – Rīgas Melnais Balzams, nācis klajā ar atbildi arvien lielāku popularitāti gūstošajai globālajai kafijas tendencei. Vasaras sākumā zīmols laidis tirgū piekto senā dzēriena versiju – Rīgas Melnais Balzams Espresso. Šis būs jau piektais produkts populārā dzēriena līnijā.
Paziņoti AS “Latvijas balzams” pirmā ceturkšņa darbības rezultāti
AS “Latvijas balzams” neauditētais neto apgrozījums 2019. gada pirmajos trīs mēnešos sasniedza 15,9 miljonus eiro, kas ir par 5,7% vairāk…
Industrija mudina uz atbildīgu alkohola lietošanu jauniešu vidū
Latvijas alkohola nozares asociācija (LANA) uzsākusi sociālās atbildības kampaņu “Atceries emocijas, nevis bezfilmu!”, kuras mērķis ir sekmēt atbildīgu alkohola lietošanu…
“Latvijas balzams”: Šogad varētu samazināties stipro alkoholisko dzērienu patēriņš
Šogad Latvijā stipro alkoholisko dzērienu patēriņš varētu samazināties, bet, iespējams, pieaugs vieglo alkoholisko dzērienu patēriņš, prognozēja alkoholisko dzērienu ražotāja “Latvijas…
Atklāts “Latvijas balzams” Ekskursiju centrs
Baltijā lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs “Latvijas balzams” vēris durvis plašākas sabiedrības apmeklējumam, 30. aprīlī svinīgi atklājot ražotnes Ekskursiju centru. Pirmajā…
“Latvijas balzams” peļņa augusi par 9%, sasniedzot 9,38 miljonus
Baltijā vadošā alkoholisko dzērienu ražotāja AS “Latvijas balzams” peļņa pērnajā gadā sasniegusi 9,38 miljonus eiro, kas ir par 9% lielāka…
Par AS “Latvijas balzams” pērnā gada neauditētajiem darbības rezultātiem
AS “Latvijas balzams” vadība informē, ka Sabiedrības pārskata perioda neauditētā neto peļņa ir 9.38 miljoni eiro, kas ir par 9%…