Papildinot “Rīgas Melnā Balzama®” dzērienu līniju, AS “Latvijas balzams” sācis ražot jaunu balzama ķiršu sēriju. Jaunā “Rīgas Melnā Balzama® Ķiršu” sērija šogad laista klajā par godu zīmola receptūras radīšanas 265.gadskārtai.
“Latvijas balzams” ar jauno produkciju plāno kāpināt dzēriena pārdošanas apjomus gan pašmāju, gan arī eksporta tirgos, tostarp ASV un Lielbritānijā.
“Rīgas Melnā Balzama®” zīmola vadītājs Latvijā Ģirts Liniņš norāda, ka jaunā ķiršu garša izvēlēta, ņemot vērā Upeņu balzama veiksmes stāstu un arī balstoties uz jaunākajām patēriņa tendencēm pasaulē – patērētāji dod priekšroku saldākām dzērienu garšām un mazākam alkohola daudzumam.
Pēc Liniņa teiktā, ķiršu balzama, kura alkohola saturs ir 30%, receptūra tapusi aptuveni gada laikā, izmēģinot daudzas garšas variācijas. “Uzdevums nebija vienkāršs – īsto garšu balansu starp balzama sastāvdaļām un ķiršiem ieguvām tikai ar 111.mēģinājumu, un kopumā intensīvs darbs pie Ķiršu balzama tapšanas aizņēma gandrīz gadu,” norāda “Rīgas Melnā Balzama®” zīmola vadītājs.
Vienlaikus viņš uzsver, ka jaunajā receptē “Rīgas Melnajam Balzamam” ir pievienota dabīga ķiršu sula, saglabājot dzērienam raksturīgo balzama zālīšu garšu un raksturu.
Uzņēmumā atklāj, ka izvēli par labu tieši ķiršu garšas variācijai ietekmējuši arī eksporta plāni. Neskatoties uz augošo konkurenci stipro alkoholisko dzērienu tirgū, “Rīgas Melnais Balzams®” ir pirktākais stiprā alkohola zīmols Latvijā – tā pārdošanas rādītāji šī gada pirmajā pusgadā auguši par 13% pret attiecīgo periodu pērn, informē uzņēmumā.