Viens no Latvijas leģendārākajiem zīmoliem – Rīgas Melnais Balzams, nācis klajā ar atbildi arvien lielāku popularitāti gūstošajai globālajai kafijas tendencei. Vasaras sākumā zīmols laidis tirgū piekto senā dzēriena versiju – Rīgas Melnais Balzams Espresso. Šis būs jau piektais produkts populārā dzēriena līnijā.
“Kafijas garšas iekļaušana arī alkoholiskajos dzērienos šobrīd ir ļoti aktuāla tendence visā pasaulē. Neskaitāmos bāros, restorānos un kafejnīcās šie dzērieni ir bārmeņu izvēles pirmajā pieciniekā,” stāsta Māris Kalniņš, Rīgas Melnais Balzams globālais zīmola direktors. “Radot Rīgas Melnais Balzams Espresso, esam apvienojuši divas patērētāju augsti novērtētas garšas: neatkārtojamo Rīgas Melnais Balzams garšu un spēcīgo, piesātināto espresso garšu,” stāsta Māris Kalniņš.
Rīgas Melnais Balzams Espresso pagatavošanā izmantots balzama ekstrakts, kas atrodams katra šī dzēriena pamatsastāvā. Tam kā jauninājums klāt pievienots Arabica kafijas pupiņu ekstrakts un kanēļa ekstrakts. Dzērienā izmantotajām kafijas pupiņām piemīt izteikta un stipra garša, spēcīgs aromāts un patīkama pēcgarša, kas nedaudz atgādina melnās šokolādes garšu.
“Esam pārliecināti par jaunā balzama panākumiem pašmāju, Baltijas un pasaules tirgū, īpašus panākumus tam paredzot espresso cienītāju galvaspilsētā Itālijā, kurp jauno dzērienu sūtīsim jau jūlija sākumā,” atklāj Māris Kalniņš. “Espresso balzams ir ne tikai mūsdienīgs dzēriens, bet arī sen gaidīts produkts Latvijas patērētājiem. Mēs patiesībā esam lieli kafijas cienītāji, jo, piemēram, vismaz puse no liķieriem, ko Latvijā patērējam, ir tieši ar kafijas garšu. Turklāt mūsu pašu Moka ir ierindojusies kā sestais populārākais dzēriens pasaulē ar kafijas garšu! Tādēļ šis ir loģisks turpinājums – pievienot kafijas pupiņu garšu un izcelt balzama unikālās un specifiskās īpašības,” stāsta globālais zīmola direktors.
Jauno dzērienu var iegādāties Latvijas balzams veikali tirdzniecības vietās visā Latvijā. Tas pakāpeniski būs pieejams arī lielākajās veikalu ķēdēs. Rīgas Melnais Balzams Espresso cena ir tāda pati kā oriģinālajam balzamam, tā stiprums ir 40% un tas ir pildīts 0,5 litru dabīgā māla krūkās. Par dzēriena jauno un gaumīgo iepakojumu parūpējās ilglaicīgie Rīgas Melnais Balzams sadarbības partneri – grafiskā dizaina aģentūra BrandBox.
Rīgas Melnais Balzams ir Latvijā radīts garšaugu dzēriens, kura pamatā ir 24 atsevišķas sastāvdaļas, kas rada unikālu un elegantu garšu. Ar cienījamu vēsturi, kas mērāma vairāk nekā 265 gadu garumā, Rīgas Melnais Balzams ir viens no senākajiem zīmoliem savā kategorijā visā pasaulē. Leģendāro dzērienu pārdod vairāk nekā 30 valstīs, katru gadu saražojot vairāk nekā četrus miljonus pudeļu. Šobrīd Rīgas Melnais Balzams produktu līnijā ir pieci dzērieni: Rīgas Melnais Balzams Oriģinālais, Rīgas Melnais Balzams Upeņu, Rīgas Melnais Balzams Ķiršu un Rīgas Melnais Balzams Element.