Viens no vēsturiskajiem “Latvijas balzams” ražotajiem degvīniem – Moskovskaya® – pirmo reizi izlaists īpaša dizaina pudelē ar pasaku tēliem.
Zīmola saknes un rašanās ir saistīta ar Krievijas impēriju, tamdēļ limitētas sērijas pudeles dizains radīts, iedvesmojoties no krievu tautas pasaku varoņiem – Lāča un Ērgļa, tā ilustrējot dzēriena izcelsmi. Pudeles košo etiķeti veidojis britu dizainers Īans Makartūrs (Iain Macarthur) un Lietuvas reklāmas aģentūra “Not-Perfect.
Neskatoties uz to, ka pasaulē degvīna pārdošana saglabā kritumu, “Moskovskaya® Vodka” tirdzniecības rādītāji Baltijā pērn uzrādīja 25% pieaugumu salīdzinājumā ar 2015. gadu. Arī zīmola pārdošanas rādītāji pasaulē pērn auguši par 9%.
Limitētās sērijas produkts jau ir pieejams Baltijas valstu tirgos, un kā nākamie tiem sekos Spānija, Itālija, Portugāle, Libāna, Gruzija un Austrija.
Kopumā “Moskovskaya® Vodka” jau ir pieejams pārdošanā vairāk nekā 40 tirgos, ieskaitot Centrālameriku un ASV.
Zīmola kvalitāte un ilgtspēja ir atzīta daudzos pasaules alkoholisko dzērienu un vīnu konkursos. Pēdējo divu gadu laikā “Moskovskaya® Vodka” ir ieguvusi sešus starptautiskus apbalvojumus:
– Dubultā Zelta medaļu “Wine & Spirits Wholesalers of America” (ASV)
– Zelta medaļu “China Wine & Spirits Awards” (Ķīna)
– Zelta medaļu “Spirits Business Vodka Masters Competition” (Lielbritānija)
– Sudrabu ar izcilību “International Wine & Spirits Competition” (Lielbritānija)
– Sudraba medaļu “New York International Spirits Competition” (ASV)
– Un divas zelta zvaigznes par izcilajām garšas kvalitātēm no “Superior Taste Award Competition” (Beļģija)