“2017. gads “Latvijas balzamam” nav kā īpaši atšķīries no iepriekšējiem gadiem ne pēc sortimenta, ne pēc apjomiem. Nozīmīgākais notikums, kas spilgtāk iezīmējies aizvadītajā gadā, ir nesen tirgū laistais “Rīgas Melnais Balzams® Ķiršu”, ko patērētāji ir novērtējuši ļoti atzinīgi. Lai gan sākotnēji šo dzērienu saskatījām kā īstermiņa, limited edition produktu, patērētāji mūs pārliecināja par pretējo. Pārdošanas apjomi divos mēnešos sasniedza plānoto gada apjomu, tādēļ iekļāvām šo produktu pamata piedāvājumā,” stāsta “Latvijas balzams” valdes priekšsēdētājs Intars Geidāns.
“2017. gads “Latvijas balzamam” ir bijis labvēlīgs izejvielu kontekstā, bet pilnīgi pretēja situācija ir sagaidāma nākamajā gadā, kad izejvielu izmaksas vērienīgi pieaugs. Tā, piemēram, trīs galvenās izejvielas – spirts, vīnmateriāls un ābolu sula – sliktās ražas dēļ nākamajā gadā maksās stipri dārgāk. Mums būs jāveic sarežģīts uzdevums, cenšoties šo izmaksu smagumu nenovelt uz gala patērētāja pleciem un atrast citu risinājumu,” stāsta “Latvijas balzams” valdes priekšsēdētājs Intars Geidāns.“Patērētāji mūsu pamata patēriņa valstīs ir salīdzinoši konservatīvi, tādēļ vērienīgu eksperimentu ar jauniem zīmoliem nākamajā gadā, mūsuprāt, nebūs. Šobrīd visi alkohola ražotāji eksperimentē ar dzērienu garšām, tomēr šīs izmaiņas lielākoties notiek ar jau esošajiem dzērieniem,” noslēdz Intars Geidāns.