Sekojot jaunākajām patēriņa tendencēm, AS “Latvijas balzams” laidis klajā jaunu – zemeņu – piparmētru versiju “Cosmopolitan Diva®” dzirkstošo dzērienu sērijā. Tā ir jau sestā garša populārā zīmola līnijā, kuru uzņēmums sāka ražot un eksportēt 2014. gadā, pirmoreiz pasaulē izmantojot unikālu tehnoloģiju – dzirkstošā dzēriena filtrāciju caur zeltu, ko līdz šim pielietoja pamatā tikai stiprā alkohola ražošanā. Latvijā ražotais zīmols “Cosmopolitan Diva®” tiek eksportēts uz 13 pasaules valstīm.
Kā pirmie jauno zemeņu – piparmētras garšas variāciju varēs baudīt patērētāji Baltijā, tad Izraēlā un citos eksporta tirgos.
Dzirkstošais dzēriens “Cosmopolitan Diva®” Latvijas tirgū ir pieejams kopš 2015. gada rudens. Zīmola vadītājā Latvijā Kristīne Strautiņa norāda, ka, neskatoties uz lielo konkurenci vieglo alkoholisko dzērienu kategorijā, tā pārdošanas rādītāji šī gada pirmajos 5 mēnešos vietējā tirgū uzrādīja 160% pieaugumu, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo periodu. Runājot par iecienītākajām dzēriena garšām, Latvijā pirktākās ir melones un ogu versijas.
Zīmola vadītāja stāsta, ka, lai atrastu veiksmīgāko sērijas jauno garšu, šī gada pirmajā ceturksnī tika veikts pētījums Baltijas mērogā. Noskaidrots, ka zemeņu – piparmētru garšas kombinācija atzīta kā labākā un pieprasītākā starp granātābola, upenes, ķiršu un citronzāles “Cosmopolitan Diva®” garšu variācijām.
“Cosmopolitan Diva®” ir pirmais caur zelta filtru filtrētais dzirkstošais alkoholiskais dzēriens, kas pieejams klasiskajā, ogu, melones, sarkano ābolu, kā arī jaunajā zemeņu – piparmētru garšā, kā arī tā bezalkoholiskajā versijā. 2016. gadā dzēriens ieguvis “Superior Taste Award” (ekselentas garšas apbalvojumu), ko pasniedzis Starptautiskais garšas un kvalitātes institūts Briselē (International Taste & Quality Institute).