Vasaras saulgriežus sagaidot, “Latvijas balzams” uzsāk ražot “Rīgas Melnā Balzama® Upeņu” īpašo vasaras sēriju. Šī ir limitētā dzēriena partija, kas veidota ar Līgo svētku noskaņās ieturētu tematisku etiķeti ar ugunskuru, papardēm un ozolu zariem. Upeņu balzama vasaras sērija 0.7l tilpumā būs pieejama visos tirdzniecības tīklos Latvijā jau šonedēļ par tādu pašu cenu kā oriģinālās dzēriena pudeles.
Zīmola vadītājs Latvijā Ģirts Liniņš (“Amber Distribution Latvia”) stāsta, ka limitētas sērijas dzērieni var atšķirties gan ar etiķeti, kas tiek veltīta kādam īpašam notikumam, gan ar garšas niansēm, un tas ir viens no veidiem, kā zīmoli “atsvaidzinās” un uzrunā patērētājus.
“Rīgas Melno Balzamu® Upeņu” “Latvijas balzams” uzsāka ražot 2009. gadā, un nav noslēpums, ka tieši “upenīte” savas izteiktās svaigo ogu garšas dēļ ir populārākais dzēriens Balzamu sērijā kā vietējā, tā arī eksporta tirgos. Vairāk nekā 75% no saražotā dzēriena apjoma tiek realizēti Latvijā.
Kā liecina dati, “Rīgas Melnais Balzams®” ir pirktākais stiprā alkohola zīmols Latvijā – dzēriena pārdošanas apjomi pašmāju tirgū 2016. gadā auga par 6%, un arī šī gada 1.ceturksnis uzrādīja 7% pieaugumu pret attiecīgo pagājušā gada periodu. Arī Balzama pārdošanas apjomi pasaulē pērn uzrādīja 20% pieaugumu.